Your cart is currently empty.

Return to shop

FAQs

We’re here for you.

Sign in for faster, better support.

Verzending of afhalen in de winkel
Bestellingen en Aankopen

Popular Support Topics

Support topics by category

Retouren
Fast And Free
Delivery
Price Match
Guarantee
Trade-in Your
Device

Returns & Exchanges

What happens if my product arrives damaged?

Hoe kan ik een aankoop retourneren?

Toch niet tevreden over uw aankoop? Geen enkel probleem! Mits het product ongebruikt of in ongebruikte staat is kan deze binnen 14 dagen retour. Neem in dit geval contact met ons op.

Shipping & Delivery

How do I track my order?

Mijn product komt beschadigd aangekomen. Wat nu?

Vervelend dat je bestelling beschadigd is tijdens het vervoer! Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met ons. Mocht de verzenddoos beschadigd zijn, als u hem overhandigd krijgt door de bezorger, is het aan te raden om eerst het pakket te controleren voor u hem accepteert.

Met welke koerier verzenden jullie mijn bestelling?

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling arriveert?

Indien het artikel op voorraad is word deze op werkdagen direct verzonden mits u voor 17:00 uur besteld. Indien het artikel niet op voorraad is staat de levertijd bij het artikel.

Zodra wij uw bestelling verzonden hebben ontvangt u het tracking nummer.

Toch nog hulp nodig? Neem contact op.